Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Lotta - 13 juni 2012 19:57

Idag var det egentligen tänkt att Moa skulle varit i Kristianstad för sjukgymnastik. Men eftersom vi har heldag på sjukhuset i Lund imorgon så tog jag mig friheten att avboka tiden till Kristianstad.


Moa har varit hos sin pappa sen i måndags och idag hämtade jag hem henne. Det känns gott att ha henne hemma.


Själv har jag drabbats av förkylning från hell. Näsan rinner, huvudet är fullt av snor och halsen är öm. Måtte jag inte smitta Moa. Det tråkigaste med förkylningen är att jag inte kan träna som jag vill. Träningen är ett av det mest effektiva verktygen för att jag ska må bra. På gymet har jag egenterapi, där hämtar jag all min energi som jag behöver så väl. Hoppas innerligt att jag känner mig kry nog att gå på ett pass zumba imorgon.


Imorgon kommer pappa till Skåne. Det ser jag fram emot.


Nehe, nu är det dax att ge Moa två sprutor i magen. Det är Xolair som hon får var fjortonde dag för sin astma. Hon tycker dom gör ont som tusan :(


/ Lotta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards