Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Lotta - 15 juni 2012 21:57

Efter en intensiv dag på jobbet skyndade jag hem för att ta emot pappa som kommit för att hälsa på. Det är ett år sedan han var här sist så det blev ett kärt återseende.


 


Därefter kom Moa hem. Hon hade en ordentlig känning (lågt blodsocker) när hon kom så det passade extra bra med hembakad norsk kranskaka (tack pappa).


Sedan körde vi till Hovdala och upplevde naturen.


 

Hovdala


 

Biblioteksruinen på Hovdala


Efter utflykten hade Moa ytterligare en känning. Det är svårt att hålla blodsockert i styr. När hon är infekterad så har hon ofta tokhöga värde och när infektionen ger med sig så blir det mycket känningar.



Min egen förkylning hänger envist i och nu har jag inte kunnat träna på en vecka det stör mig mycket.

Imorgon blir det till att mysa ordentligt med familjen samt förbereda min tripp till Stockholm på söndag. Jag ska på en två dagars utbildning med jobbet. Spännande.


/ Lotta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards