Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Det är lite tungt nu.

Av Lotta - 24 augusti 2012 12:10

Moa är nedsövd sen en timme tillbaka.

Det är tungt att se sin älskade dotter sövas. Jag har full tillit till de som tar hand om henne men det sliter ändå i mitt mammahjärta.
Jag sa till henne att jag älskar henne och hon svarade att hon älskar mig. Sen bad jag henne drömma söta drömmar om cupcakes, tårtor och annat hon gillar, hon sa att det snurrade och sen somnade hon.

Först gör dom en bronkoskopi, sen går två sjukgymnaster loss på henne och försöker rengöra lungorna så gott dom kan och till sist är det tandläkarens tur. En eller två tänder ska dras ut och några ska lagas.

Under tiden ska jag försöka äta lite och bara vänta på att dom ska ringa och säga att allt gått bra och att hon håller på att vakna.

Nedan bjuder jag på ett par uppiggande bilder som visar att man kan ha kul på sjukhus oxå.

/ Lotta


 
 
Lena

Lena

24 augusti 2012 12:28

Tänker på er och skickar många styrkekramar.

http://Lifeliving

Lotta

24 augusti 2012 12:34

Tack så mycket.

 
Ingen bild

linda

24 augusti 2012 12:43

Förstår dig Lotta, ja tänker på er , håller tummarna att allt går som planerat. Fast hon är dålig är hon en go glad tjej som man bara kan tycka om jättemycket. Är glad att jag får jobba med henne och er så klart :) många kramar

Lotta

24 augusti 2012 17:32

Tack så mycket Linda. Vi är glada att vi har dig.
Kram.

 
Ingen bild

Martina

24 augusti 2012 13:27

Måste vara hemskt :(
Kramar <3

Lotta

24 augusti 2012 17:31

Ja, kul är det inte. Men nu är det klart.
Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 17 augusti 2013 11:39


Nu i dagarna fyllde Moas lungor 8 månader. Det fick mig att reflektera lite extra. 8 månader är ca 240 dagar. Det är både en lång tid och ingen tid alls. Jag kom att tänka på vad Moas nya lungor gett henne, mig, familjen, alla nära och kära. ...

Av Lotta - 17 juni 2013 10:45

Det har, som ni kanske märkt, inte blivit mycket av mitt bloggande den senaste tiden. Det har sina naturliga orsaker. Bloggen har fungerat som ett redskap med många funktioner. Bland annat har den varit värdefull för att sprida information till nära...

Av Lotta - 25 maj 2013 18:09

Sitter på barnakuten i Kristianstad. Med Vilmer. Det har aldrig hänt innan. Jag har varit här otaliga gånger genom åren med Moa men aldrig med Ville. Faktum är att Ville aldrig varit sjuk så att vi behövt uppsöka sjukhus eller vårdcentral ens. ...

Av Lotta - 4 maj 2013 12:17

Våren är kommen till Skåne. Det är så skönt. Jag njuter av att kunna dricka morgonkaffet på altanen i solen. Ungarna springer ut utan att behöva pälsa på sig en massa. Befriande. Moa mår bra. Vi vänjer oss mer och mer vi det nya livet som på det ...

Av Lotta - 23 april 2013 21:20

Ja.... kan ni gissa vad den gemensamma nämnaren till bildcollaget???? Japp, gluten är svaret. Moas doktor från Göteborg ringde henne idag. Hon meddelade att Moa får börja prova äta mat med gluten. Hon ska vara lite försiktig men får prova si...

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards