Alla inlägg den 26 december 2012

Av Lotta - 26 december 2012 18:23

Idag fyller Ida 17 år. Lilla Ida har blivit stor tjej. Jag minns första gången jag träffade denna blyga lilla tänkare, det är 6,5 år sedan. Mycket har hänt sen dess.

Idag är du inte särskilt blyg men fortfarande en tänkare. Du är min flitiga träningspartner som gör det roligt att springa på gymmet jämt och ständigt. Dessutom har du lika tokig humor som jag.

Massor av grattis till dig, gumman. Jag älskar dig.

I Göteborg går det framåt. Moa mår bättre och bättre. Hon har det toppen tillsammans med Rebecca. Jag längtar upp.

Idag har jag passat på att träffa min lillebror som jag inte träffat sedan sommaren 2007. Det var så gott att se honom. Det får inte gå 5 år till nästa gång!!

Nu blir det soffmys med Martin och Vilmer.

/ Lotta

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards