Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Planerad hemgång

Av Lotta - 8 januari 2013 16:24

När jag var på väg till Göteborg så ringde Moa och berättade att man planerar utskrivning på lördag. Yippie!! Plötsligt blev bilfärden mycket lättare.

Utskrivning blir det om bronkoskopin, som ska göras på torsdag, visar att allt är som det ska. Så nu är det dags att hålla tummarna igen!!

Det var gott att komma hit till Moa idag. Hon var pigg när jag lämnade henne i fredags och om möjligt ännu piggare idag. Det är härligt att se.

Tisdag idag. 4 nätter till sedan alldeles troligen hemgång. Och hon mår bra. Jag kan inte vara annat än lycklig. (Det skulle möjligen vara om kaffet här var drickbart).

/ Lotta

På bilden (om den laddas upp). Glad Moa tillsammans med sin hund som heter Fryser :/

 
 
Ingen bild

Lillan

8 januari 2013 17:06

Så härligt! Moa. Håller tummarna för dig på torsdag.Du ser så pigg och glad ut:-) ni är så söta båda två du och fryser:-D. Kramar till er alla..

Lotta

8 januari 2013 19:56

Kram!!

 
Ingen bild

Sanne

8 januari 2013 18:02

Låter underbart med hemgång:-) Krama Moa och Fryser oxå;-)

Lotta

8 januari 2013 19:56

Dom kramar tbx :-)

 
Ingen bild

Tina

8 januari 2013 20:03

Åh vad jag är glad för er skull :)
Kramar

Lotta

8 januari 2013 21:16

Tack.
Kram!!

 
Ingen bild

Martina

8 januari 2013 20:08

Håller tummarna hårt för hemgång på lördag. Moa ser strålande ut <3
Kram <3

Lotta

8 januari 2013 21:17

Ja, visst är hon fin.
Kram.

 
Ingen bild

Angelica

8 januari 2013 22:30

underbart att läsa! detta gjorde min kväll

Lotta

8 januari 2013 23:09

:-)
Kram!!

 
Ingen bild

Martin

9 januari 2013 07:33

Bara så Moa har klart för sig, JAG går INTE ut med den skabbige hunnen! Fy va räli den va. Har den skabb??

Lotta

9 januari 2013 13:06

Fryser ska med hem och du ska ansvara för rastningen. Skabb - Ja!

 
Ingen bild

Gunnel Nunni

9 januari 2013 11:22

Det måste helt enkelt vara din man jag läste om i Norra Skåne i dag :)
Önskar er allt gott och hoppas att dottern får komma hem på lördag!
Hittade din blogg på facebook då jag är med i en grupp som heter Alfa 1 Sverige. Mvh Gunnel Nunni Lindell

Lotta

9 januari 2013 17:06

Hej Gunnel.

Det var Moas pappa du läste om förstår jag. Vi lever inte tillsammans längre.
Tack för dina lyckönskningar, håll tummarna så vi kommer hem på lördag.

Ha det bra!!

 
Ingen bild

Maria

9 januari 2013 15:54

Jag håller verkligen tummarna för att allt går bra på torsdag!!

Lotta

9 januari 2013 16:19

Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 17 augusti 2013 11:39


Nu i dagarna fyllde Moas lungor 8 månader. Det fick mig att reflektera lite extra. 8 månader är ca 240 dagar. Det är både en lång tid och ingen tid alls. Jag kom att tänka på vad Moas nya lungor gett henne, mig, familjen, alla nära och kära. ...

Av Lotta - 17 juni 2013 10:45

Det har, som ni kanske märkt, inte blivit mycket av mitt bloggande den senaste tiden. Det har sina naturliga orsaker. Bloggen har fungerat som ett redskap med många funktioner. Bland annat har den varit värdefull för att sprida information till nära...

Av Lotta - 25 maj 2013 18:09

Sitter på barnakuten i Kristianstad. Med Vilmer. Det har aldrig hänt innan. Jag har varit här otaliga gånger genom åren med Moa men aldrig med Ville. Faktum är att Ville aldrig varit sjuk så att vi behövt uppsöka sjukhus eller vårdcentral ens. ...

Av Lotta - 4 maj 2013 12:17

Våren är kommen till Skåne. Det är så skönt. Jag njuter av att kunna dricka morgonkaffet på altanen i solen. Ungarna springer ut utan att behöva pälsa på sig en massa. Befriande. Moa mår bra. Vi vänjer oss mer och mer vi det nya livet som på det ...

Av Lotta - 23 april 2013 21:20

Ja.... kan ni gissa vad den gemensamma nämnaren till bildcollaget???? Japp, gluten är svaret. Moas doktor från Göteborg ringde henne idag. Hon meddelade att Moa får börja prova äta mat med gluten. Hon ska vara lite försiktig men får prova si...

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards