Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Lotta - 31 mars 2013 19:09

Idag har vi varit på gymmet och jag körde ett pass för biceps och triceps. Skulle tränat bålen oxå men jag var helt slut efter en timmes mörbultning av armarna. Övningarna är svårare är jag trodde. Svårare än det ser ut. Ska det bli rätt så är det hur mycket teknik som helst att tänka på. Och rätt vill jag göra för jag verkligen inte lust att göra illa mig.

Martin körde ett ryggpass under tiden och Ida sprang en mil. Hon imponerar på mig. Bra jobbat. Moa har oxå varit aktiv idag, hon har cyklat 6 km utomhus med Rebecca. Det är minsann inte illa heller!!

Ja, det liggs sannerligen inte på latsidan bara för att det är påskledigt. Nej, ledigheten ger bara ännu fler möjligheter att hålla sig aktiv. Imorgon är det dags för grundpasset med knäböj, marklyft, bänkpress och militärpress. Igår gick det inget vidare med marklyften, sur blev jag. Hoppas på och laddar mentalt för en bättre runda imorgon.

Vilmer och jag stannade ute efter träningen idag. Han cyklade och jag sprang efter. Han kan cykla utan stödhjul men blir osäker när han känner att jag släpper taget om hans arm. Men lite träning till så sitter det. Efter det blev det studsmattan för honom och jag satte mig i solen. Som den värmde. Det var helt underbart skönt. Jag längtar efter mer sol och värme.
Tänk att om inte allt för länge så kommer morgonkaffet intas på verandan. Åh, jag längtar längtar längtar.

Nu blir det en snabbdusch innan jag placerar mig i soffan.

/ Lotta

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards