Alla inlägg den 14 april 2013

Av Lotta - 14 april 2013 18:45

Det är helt otroligt vad tiden går. Jag hinner verkligen inte med.

Moa och jag är tillbaka i Göteborg. Känns som det är ungefär två veckor sedan vi lämnade sist men det är faktiskt en hel månad sen.

Nu är det dags för kontroll igen. Lungorna fyller 4 månader. Moa mår bra och vi håller tummarna för att alla prover ser ut som dom ska.

Vi hoppas även få svar på om Moa ska få prova att äta mat med gluten igen. Hon har ju celiaki (glutenintolerans) men det kan vara så att de mediciner hon ska äta resten av livet gör att hennes mag- tarmkanal inte reagerar negativt på gluten. Det hade varit så himla kul för henne. Även om utvecklingen går framåt och det kommer fler och bättre glutenfria alternativ så är det långt ifrån detsamma som "vanlig" mat.

Just nu slappar vi här på hotell Panorama. Imorgon ska vi vara på Sahlgrenska redan kl 08.00 så det blir tidig uppgång.

/ Lotta

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards