Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Lotta - 16 augusti 2012 07:44

Vi är inne på den sista sommarlovsveckan för barnen och jag har börjat jobba.

Tittar tillbaka på min semester och konstaterar att jag har hunnit med hur mycket som helst på 4 veckor.
Jag har slappat, tränat, fixat, trixat, jobbat extra en helg, läst, varit hemma, varit borta, hälsat på min pappa och hans goa fru, bott i stuga, bakat, städat, fikat och shoppat. Utöver det har Moa och jag spenderat några heldagar på sjukhus för läkarbesök och sjukgymnastik.

Jag är nöjd ned min sommar och spänd av förväntan ser jag fram emot hösten och vad den kommer föra med sig.

Det är mycket som händer. På jobbet befinner vi oss mitt i en stor omorganisation med allt vad det innebär.

De delar av Moas utredning, inför ev. lungtransplantation, som man kunnat göra i Kristianstad och Lund är gjorda. Nu väntar vi på kallelsen till Göteborg.

Vi väntar oxå på beslut om assistanshjälp till Moa.

Så hösten lär bli spännande, en riktig nagelbitare... Jag tar djupa andetag flera gånger om dagen för att hålla mig här och nu. Det hjälper.

Avslutar med en bild från senaste besöket i Lund då även Vilmer var med.

Ha en fin dag!!

/ Lotta

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards