Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lotta - 18 juli 2012 12:32

Yippie!!

Moa har kört ett morgonpass med sjukgymnasten och nu har vi precis träffat doktorn.
Litelite sämre lungvärde än sist men inte katastrofalt.

Ingen inläggning är aktuell just idag. Ut med en medicin - Noxafil (svamparna i lungorna är borta, hurra!)
In med en ny medicin - Omeprazol (se om den kan få bukt med det konstanta illamåendet)

Nu är det lunch på patienthotellet. Moa tycker maten smakar gran och hon vill gärna äta sin gran välsaltad....

Sen blir det ett pass i bassängen med sjukgymnasten.

/ Lotta

Av Lotta - 18 juli 2012 08:12

Idag bär det av till Lund. Sjukgymnast-Doktor-Sjukgymnast. Det blir en heldag.

Moa mår inte alla bra. Vaknade med tokhögt blodsockret, troligen fel på insulinnålen. Hostig, feber, illamående och allmänt kass.
IV-kuren avslutades igår. Vi trodde att den hade effekt men idag är jag tveksam.
Jag skulle inte bli förvånad om det förespråkas inläggning idag.

Håller tummar och tår för det bästa. Återkommer.

/ Lotta

Presentation


Lotta, 37 år. Ssk och terapeut. Gift. 4 barn varav ett som har Cystisk Fibros.
Mitt liv, min kamp.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du tagit ställning i frågan om organdonation?
 Japp! Jag har tagit ställning OCH registrerat mitt svar på Donationsregistret.
 Jag har tagit ställning men inte registrerat det någonstans... ännu
 Jag har tagit ställning och bestämt mig för att inte dela med mig av mina organ när jag dör
 Jag ska klicka mig vidare till Donationsregistret för att ta ställning NU!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards